sobota, 28 listopada 2015

FarCry 4: Recenzja #4


Witajcie kochani :D

Większość z was pewnie grała w FarCry 4 ale chciałbym abyście wiedzieli jak to wygląda z mojej prespektywy i gameplayu, a tych którzy nie grali zapraszam do lektury! :D


FarCry 4 jest to pierwszoosobowa gra FPS wydana pod koniec 2014 roku.
W grze wcielamy się w postać Ajay'a Ghale (nazywam go Ardżej xD) i znajdujemy się w miejscu zwanym Kyrat. Jest to kraj wysokogórski, jak możemy zauważyć w grafice pokazanej powyżej.
W kraju panuje wojna domowa zapoczątkowana przez Pagan'a Mina-władcy Kyratu.



Moim zdaniem Pagan Min ma bardzo dużo wspólnego z Jokerem-przeciwnikiem Batmana, Ma dziwne poczucie humoru, ubiera się podobnie kolorystycznie do Jokera i charakter pod wieloma względami przypomina Jokera.

Powróćmy do naszego bohatera.
Ajay spełnia wolę umierającej matki i zostaje wplątany w konflikt między Paganem i jego zwolennikami, a partyzantami.
W trakcie gry eksplorujemy Kyrat, który oferuje nam bardzo urozmaicone lokacje począwszy od nizin i lasów, kończąc na górach i tonach śniegu.


Gra oferuje także system craftingowy dzięki któremu możemy wytworzyć sobie portfel, kołczan na strzały, kaburę na broń itp. itd.
Mimo misji fabularnych mamy do wyboru także dużo misji pobocznych które dostarczają masy rozrywki. :D

Kolejną nowinką jest system karmy.
Osobiście nazywam to "respekt na dzielni", czyli system karmy którą otrzymujemy za pomoc w walce z dyktatorem czy kręcenie młynkami służącymi do modlenia się.
Co otrzymujemy dzięki wyższej karmie?
Niższe ceny w sklepach oraz możliwość wezwania pomocy podczas potyczek.


Z początku wydawało mi się że FarCry 4 to odgrzewany kotlet.
Widać było bardzo dużo podobieństwa między FC3, a FC4 lecz zmieniłem zdanie gdy podczas jednej z misji mogłem dosiąść słonia. :D 
Nic nie sprawiło mi takiej frajdy jak taranowanie wszystkiego dookoła trąbą słonia, dlatego też gdy spotkam słonia po drodze od razu się na niego przesiadam. :D 


Tak jak w FC3 mamy tutaj także kombinezon do szybowania który pozwala nam na lot i powolne opadanie z wysokości. Osobiście lubię pobawić się w supermana :D

To już wszystko z mojej strony kochani.
Trzymajcie się i dziękuję za uwagę :D

Moja ocena:
8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz