poniedziałek, 30 listopada 2015

Fallout 4 Open Ending


Witajcie Kochani :D 
Po ponad 19 godzinach przygody i napadzie na instytut miałem w końcu nadzieję że będzie koniec, jakieś napisy czy coś i koniec, rozczarowanie że gra się skończyła i muszę ją katować od nowa misja po misji. 
Jednakże spotkało mnie coś ciekawego, pojawił się filmik z przemyśleniami bohatera, a po nim dowiedziałem się że to nie koniec! :D 


Może inaczej kochani, koniec nastąpił-ale tylko głównego wątku. :D 
Jak się okazuje w grze mamy otwarte zakończenia, gdzie możemy dalej kontynuować naszą przygodę i napawać się pięknem postapokaliptystycznego świata podczas dalszej eksploracji. :D 
Mimo że zakończyłem główny wątek, postanowiłem gwałcić tą grę do samego końca, każdą misję poboczną itp. itd.
Podczas nieobecności przy kompie i z dala od klawiatury mogę wcielać się także w rolę nadzorcy mojej krypty 103 w Fallout Shelter- gierce na smartfony, która gorąco polecam. :D 

Tymczasem trzymajcie się i dzięki za uwagę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz